آموزش کسب و کار پاره وقت نتورک مارکتینگ

آموزش کسب و کار پاره وقت نتورک مارکتینگ

کوچینگ راه اندازی کسب و کار خانگی و ارائه آموزشهای لازم برای راه اندازی کسب و کار بازاریابی شبکه ای
آموزش کسب و کار پاره وقت نتورک مارکتینگ

آموزش کسب و کار پاره وقت نتورک مارکتینگ

کوچینگ راه اندازی کسب و کار خانگی و ارائه آموزشهای لازم برای راه اندازی کسب و کار بازاریابی شبکه ای

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

کافی است در مورد راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام جستجو کنید تا با عبارت ربات اینستاگرام روبرو شوید. یک ربات که ظاهراً کمکتان می‌کند تا به سرعت فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش بدهید، فالوئرهای واقعی و ایرانیکه از قضا به صفحه شما هم علاقه دارند.

ربات اینستاگرام کم‌هزینه‌ترین و بهترین راه برای افزایش فالوئرها در اینستاگرام است. اما این ربات دقیقاً چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ در این مقاله قرار است پاسخ هر ۲ سوال را به شما بدهیم.


ربات اینستاگرام چیست؟

قبل از آنکه ربات اینستاگرام را به شما توضیح بدهم، لازم است در مورد یک روش متداول افزایش فالوور صحبت کنیم.

یکی از بهترین راه‌های جذب کردن فالوئرهای جدید برای یک پیج، تعامل با پیج‌های دیگر است. یعنی اینکه شما شروع به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا فالو کردن آدمهایی بکنید که فکر میکنید به پیج شما علاقهمند هستند تا آنها هم به سراغ پیج شما بیایند. هیچ بعید نیست خود شما قبلاً این روش را امتحان کرده باشید و بازدهی بالای آن را دیده باشید، یا حتی کسانی برای افزایش فالوئر با همین تکنیک شما را فالو کرده‌ باشند.

فهمیدن دلیلِ موثر بودن این روش چندان سخت نیست. کاملاً طبیعی است که وقتی کسی به پیج شما لایک، کامنت یا فالو بدهد، شما هم متقابلا کنجکاو می‌شوید تا صفحه او را بررسی کنید و اگر این صفحه را دوست داشتید، آن را دنبال کنید. اصلاً ما در روانشناسی یک اصل به نام عمل متقابل داریم که به خوبی دلیل این رفتار ما آدم‌ها را توضیح می‌دهد. اگر دوست داشته باشید بیشتر بدانید می‌توانید مطلب تاثیر عمل متقابل را در وبلاگ نوین بخوانید.

حالا بگذارید دوباره به ربات اینستاگرام خودمان برگردیم. کارکرد یک ربات افزایش دنبال کننده اینستاگرام، دقیقاً همان چیزی است که در بالا توضیح داده شد. یعنی ربات اینستاگرام یک برنامه یا نرم افزار است که در نقش پیج شما، به سراغ آدم‌هایی می‌رود که احتمالاً به پیج شما علاقه‌مند هستند و با آنها تعامل ایجاد می‌کند (همان لایک، کامنت، فالو و …).

تنها فرق این برنامه این است که دیگر همه‌چیز به صورت خودکار انجام می‌شود و شما فقط باید تنظیمات اولیه‌ای به این ربات بدهید. در ادامه دقیقاً طرز کار این ربات و قابلیت‌هایی که اکثر ربات‌های خوب اینستاگرام (ازجمله ربات خود ما) دارند را به شما توضیح خواهم داد.

 

ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

حالا که فهمیدیم ربات اینستاگرام چیست، وقت آن است که به سراغ نحوه فعالیت آن برویم. یک ربات خوب جذب فالوور اینستاگرام، هم می‌تواند در افزایش فالوورهای واقعی (و صد البته، ایرانی) شما بسیار تاثیرگذار باشد، هم دقیقاً کسانی را به صفحه شما جذب می‌کند که به آن علاقه‌مند هستند. اما این موضوع چگونه انجام می‌شود؟

شما در هنگام تنظیم ربات، ۲ مساله کلی را باید مشخص کنید که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم. البته توضیحات من در مورد ربات افزایش فالوور اینستاگرام است اما این هر ربات خوبی باید از همین ویژگی‌ها برخوردار باشد.


مساله ۱: چگونه می‌خواهید تعامل داشته باشید؟

همانطور که گفتیم، شما با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید به روش‌های مختلفی با کاربر تعامل داشته باشید:

  1. ربات شما می‌تواند به صورت اتوماتیک پست‌های دیگران را لایک کند.
  2. ربات شما می‌تواند کامنت‌های خودکار بر روی پست‌های دیگران بگذارد.
  3. ربات شما می‌تواند به صورت خودکار پیج‌های مرتبط را فالو کند و اگر دلتان بخواهد پس از مدتی آنها را آنفالو کند.

هنگامی که شما یک ربات اینستاگرام را خریداری می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید که این ربات از کدام روش‌های ذکر شده برای جذب فالوور استفاده کند. به علاوه، می‌توانید سرعت انجام هر یک از این فعالیت‌ها را مشخص کنید. مثلاً ربات را به نحوی تنظیم کنید که هر ساعت، ۱۰ پیج هدف را فالو کند.

و اینگونه است که ماهیانه شما می‌توانید هزاران فالوئر (که البته اشتباها می‌نویسند فالوور)  جدید برای پیج خود پیدا کنید. آدم‌هایی که واقعی هستند. اما ما گفتیم این آدم‌ها به پیج شما علاقه‌مند هم هستند. چگونه یک ربات از پس چنین چیزی بر می‌آید؟

این مربوط به مساله دوم ما می‌شود.

 

مساله ۲: با چه کسانی می‌خواهید تعامل داشته باشید؟

مطمئناً چندان به سود شما نیست که یک پیج انگلیسی را فالو کنید. چون در بهترین حالت، قرار است یک فالوئر خارجی به دست آورید. فایده هم ندارد اگر پست کسی را لایک کنید که کوچکترین علاقه‌ای به پیج شما ندارد. در نهایت چنین آدمی قرار نیست به دنبال کننده شما تبدیل شود.

چیزی که شما می‌خواهید مشخص است: فالوورهای واقعی و ایرانی (شاید هم فقط خارجی). و برای اینکار، ربات های اینستاگرام یک قابلیت فوق‌العاده را به شما ارائه می‌دهند: مشخص کردن و هدفگیری کسانی که مخاطبان اصلی شما هستند. آن هم به ۳ روش مختلف.

در ادامه تک تک روش های هدفگیری مخاطبان توسط ربات افزایش فالوئر اینستاگرام را به شما توضیح خواهم داد:

 

  1. افزایش فالوئر و لایک با ربات اینستاگرام

اکثر کاربران اینستاگرام از هشتگ برای مشخص کردن موضوع پست‌های خود استفاده می‌کنند و ربات های اینستاگرام یک فرصت استثنایی به شما می‌دهند تا از این موضوع استفاده کنید.

کافی است مشخص کنید که چه هشتگ‌هایی به کار شما مرتبط هستند. مثلاً اگر کار شما در زمینه لباس است، می‌توانید کسانی را هدف فعالیت‌های ربات خود قرار دهید که از هشتگ #لباس و #مد در پست‌های خود استفاده کرده‌اند.

  1. یک مکان جغرافیایی را هدف بگیرید

مواقعی هم هست که شما فقط به دنبال کاربرانی هستید که در یک مکان مشخص هستند. مثلاً می‌خواهید فالوئرهای شما از یک شهر مشخص مثل تهران یا مشهد باشند. آن وقت کافی است برای ربات اینستاگرام خود این مکان را تعیین کنید تا به سراغ کاربرانی برود که پست‌هایی در مکان (Location) مد نظر شما منتشر کرده‌اند.

البته، لازم نیست هدفگیری جغرافیایی شما به بزرگی یک شهر باشد. گاهی می‌خواهید فقط یک منطقه را هدف قرار دهید. مثلاً کسانی که در تجریش هستند. و چنین چیزی هم توسط ربات اینستاگرام ما ممکن خواهد بود.

  1. یک پیج (رقیب را) هدفگیری کنید

وقتی کسی به پیج‌های مشابه شما علاقه‌مند باشد، به احتمال زیاد از پیج شما هم خوشش خواهد آمد. پس هدفگیری چنین آدم‌هایی قطعاً به سود شما خواهد بود. و خوشبختانه ربات اینستاگرام دیدوگرام، چنین امکانی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی با استفاده از آن می‌توانید با فالوئرهای یک پیج دیگر هم تعامل داشته باشید.

شما می‌توانید هدفگیری‌های پیچیده‌تری هم داشته باشید

البته این پایان کار یک ربات نیست. راه‌های پیچیده‌تری هم برای تنظیم یک ربات وجود دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای مثال، فرض کنیم که فعالیت صفحه شما در زمینۀ فروش لباس است. پس می‌بایست کسانی را هدف قرار دهید که به مد و لباس‌های جذاب علاقه‌مند هستند. برای این منظور، چند هشتگ مختلف از جمله #مد و #خرید_لباس را برای ربات اینستاگرام خود مشخص می‌کنید.

اما مساله اینجاست که وقتی کسی از یک هشتگ مثل خرید لباس در پست‌های خود استفاده می‌کند، به احتمال زیاد، خودش یک فروشنده لباس است و رقیب شما محسوب می‌شود. پس تعامل با او فایده‌ای ندارد. اما کسانی که با او تعامل دارند برای شما مهم هستند. مثلاً کسی که برای پست او کامنت گذاشته است. در نتیجه اگر این افراد را دنبال کنید، قطعاً به سود شما خواهد بود. همانطور که حدس زدید، تنظیمات پیشرفته ربات اینستاگرام ما به شما اجازه چنین کاری را هم می‌دهد.


رشد درخت اینستاگرام با استفاده از ربات افزایش فالوور


ربات اینستاگرام در جذب فالوئرهای جدید چقدر تاثیر دارد؟

خب، تمام این‌ها در حرف قشنگ است. اما سوال بزرگ اینجاست که استفاده از یک ربات اینستاگرام، واقعاً چقدر در جذب فالوئرهای جدید تاثیر خواهد داشت. در جواب باید بگویم که طبق تجربه، متوجه شده‌ام که به طور متوسط، یک پیج در ماه می‌تواند ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فالوئر جدید بدست آورد.

اما نباید فراموش کنید که گرفتن فالوئرهای جدید کاملاً بستگی به کیفیت پیج شما دارد. اگر صفحه جذابی داشته باشید، گرفتن ۵۰۰۰ فالوئر جدید در یک ماه هم دور از ذهن نیست. اما اگر صفحه شما جذاب نباشد، بازدهی ربات افزایش فالوئر شما هم کمتر خواهد بود.

این یعنی استفاده از ربات اینستاگرام، علاوه بر بالا بردن تعداد فالوئرهای شما، یک مزیت دیگر هم خواهد داشت. اینکه بتوانید پیج خود را از نظر جذابیت بسنجید و کیفیت آن را به مرور زمان بهتر کنید. این حرف به این معناست که اگر ربات شما ماهانه کمتر از ۱۰۰۰ فالوئر را جذب کرده است، شما صفحه‌ی چندان جذابی ندارید و باید در صفحه‌ی خود تجدید نظر کنید.

 

چه گزارش‌هایی که از یک ربات اینستاگرام خواهید گرفت؟

آخرین مساله‌ای که می‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، گزارش‌هایی است که از یک ربات دریافت می‌کنید. هر چه نباشد، شما باید بدانید که ربات شما مشغول چه کاری است و چقدر در رسیدن به هدف خود یعنی افزایش فالوئر شما موثر عمل کرده است.

ربات‌ ما و سایر ربات‌های خود اینستاگرام، گزارش‌های مختلفی را در لحظه در اختیار شما می‌گذارند. از جمله اینکه تا به حال چه تعداد لایک و کامنت گذاشته‌اند و چند نفر را فالو یا آنفالو کرده‌اند.

یک گزارش جالب دیگر ربات‌ها، میزان افزایش فالوئر است. یعنی به شما می‌گویند که از زمان فعال شدن ربات، چه تعداد فالوئر جدید به دست آورده‌اید. این گزارش همچنین شامل یک درصد جذب هم می‌شود که به شما می‌گوید چه درصدی از مخاطبانی که ربات هدف قرار داده است، جذب پیج شما شده‌اند.

در نهایت، دوست دارم یک گزارش جالب دیگر که ربات دیدوگرام به شما ارائه می‌دهد را هم معرفی کنم، یعنی متوسط درصد جذب تمام ربات‌هایی که در دیدوگرام فعال هستند. این گزارش به شما کمک می‌کند تا کیفیت پیج اینستاگرام خود را نسبت به سایرین بسنجید و تا جای ممکن آن را بهبود ببخشید.


آیا ایدۀ استفاده از ربات اینستاگرام برای شما جذاب شد؟

تا به اینجا، مطمئن هستم که با ربات اینستاگرام به خوبی آشنا شده‌اید و از قابلیت‌های آن سر در آورده‌اید. اما هیچ بعید نیست که حالا دوست داشته باشید بیشتر در رابطه با این نرم‌افزار اینترنتی اطلاعات کسب کنید و شاید حتی یک خرید ربات اینستاگرام برای خودتان فعال کنید.


منبع: وبلاگ همیار وب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد